hehe

Tror nog jag är sämst på att uppdatera :D haha. Men det ska bli ändringar på de nu :) har haft mycket i skolan på sistone men nu är det lite lugnare! iaf nu på sistone har tiden spenderats i bilen eller med gänget i lindås :) vårt lilla gäng :D som har skoj hela tiden!

I helgen har det hänt mycket :) i fredags blev det först att köra in till skolan med nathalie och frida sen skriva tentan och åka hem. Kvällen blev det myskväll med fyra flickor i lindås :) jag och frida ägde på "med andra ord", eller inte (a). men det var bara för att emmy och olivia fuskade hela tiden :(
Lördagen blev det först att klippa morfar och sen hamnade man i sporthallen resten av dagen :) vid sex hämtade jag leni och peter för dom skulle umgås med mina päron :) de kollade på hockey och jag låg uppe i sängen och kollade på handbollen! vid nio blev det till att köra hem leni och peter igen :) fick en påse bilar som tack för besväret (y) när jag kom hem igen blev det ost och kex, mums på de! vid tio blev det att hämta olivia på jobbet så då satte man sig i bilen ännu en gång! sen blev det film och sova =)
Idag så har jag inte gjort allt för mkt men vid halv fem kommer amanda och hämtar mig för då ska vi ha egen hårvård i hennes lägenhet (y) ska göra ett fjärde försök med att få lite färg i håret :D får se hur det går med de =) sen ska jag försöka plugga líte idag med =)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0