Tänk om..

alla skulle vara dom man trodde dom va! Att de va just som jag trodde.. men alla blir vi förvånade!

man skulle vara lika lycklig som den stunden då man va som lyckligast..

du aldrig skulle gjort så som du gjorde, då skulle vi vara vid varandras sida som vi alltid var innan. men du förstörde allt..och de va ditt val.

du skulle funnits här just nu när vissa beter sig så jäkla illa!

allt du någonsin sagt till mig stämmer, du är nog den fegaste person jag vet. Man tkr man borde lita på vad du säger men det känns rätt meningslöst!

alla skulle vara lika underbara som mina vänner! De är lätt de bästa jag vet och de finns alltid vid min sida! <3




Kommentarer
Postat av: Ankica ;D

Du är så mycket starkare än vad du tror!

<3

2010-09-09 @ 21:38:12
Postat av: Ankica ;D

2010-09-09 @ 21:38:27
Postat av: amanda

Du är en helt underbar vän! <3

2010-09-09 @ 22:06:09
URL: http://amanddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0