Äntligen fredag!

Nu har ännu en vecka av skolan gått och det går med världens fart, har hur mkt som helst att göra..
Ikväll blir det till att bara ta det lugnt, en liten myskväll med mamma! imon skulle jag gått på emmaboda marknad med nu blir det istället till att åka till runsten för att spela match, samlas 11. På kvällen blir det FEST :D Sandra kommer också hit så hon ska sova hos mig :* förfesten är hos världens bästa anki! <3 sen blir det amigo eller cassa :) kommer bli en bra kväll (y) söndag blir det återigen match och denna gången mot alvesta och borta den med såklart men vinner vi den matchen så kan vi vinna serien :D



/ amanda

Kommentarer
Postat av: Vattenmelon

klart jag är bäst :) haha!

Tack för kvällen hade verkligen jätte trevligt <3

2010-09-15 @ 22:21:12
Postat av: amanda

som alltid snygging ;) det hade jag med! får vi göra om snart <3

2010-09-17 @ 21:43:06
URL: http://amanddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0