.




Sammanfattning av helgen!

Fredag: gick upp tidigt för att jag skulle få mitt hår fixat och sen så kom amanda hem till mig för att vi skulle fixa oss inför balen i karlskrona :) hade en underbar kväll!

Lördag: tog tåget till kalmar vid halv ett och sen blev det till att gå på stan med syster och sandra. Köpte en morsdag present till mamma (y) sen vid fyra tiden kom amanda till oss med :) va en myskväll med massa skratt! ni är bäst<3

Söndag: vi steg upp vid åtta för att börja med att fixa frisyrerna till balen , va färdiga kvart i två ungefär. Sen blev det till att åka till slottet för att ta en massa kort :) snacka om att ha kramp i käkarna :D hahah. Vidare sen till strandhotell i Borgholm, början på en toppen kväll!

Måndag: amanda och jag blev hämtade av mormor och morfar vid nio för dom skulle skjutsa hos till skolan. När vi kom fram så blev det till att gå hem till vår lärare för fika (y) sen åka hem efter de, på kvällen blev de till att spela match i ljungbyholm :) 1-1 slutade den.

Varit den bästa helgen på väldigt länge! <3

 fler balbilder kommer kanske upp lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0