roadtrip

Igår blev det en roadtrip med lisa, amanda och olivia (y) vi ville höra en låt på radion så va ute och körde 2,5 timme :D men tror ni den kom, icke sa nicke :s. Iaf jag olivia och amanda började köra mot långasjö och så stannade vi till hos lisa för att kolla på hennes söta kattunge och sen blev det till att köra! körde först till långasjö, sen vissefjärda och vidare mot påryd :D  HAHAH amanda trodde man kom mot emmaboda om man körde mot påryd :D min smarta flicka :D sen vände vi och körde till lisa för att hon skulle hämta lite saker för vi bestämde att hon skulle sova över med oss :) myskväll! hon sprang in och hämtade lite saker medan vi väntade i bilen. När vi kom hem blev det till att äta popcorn och kolla på FJORTON SUGER :D världens bästa film :)  kul att amanda kunde alla repliker med (y) haha en rolig kväll med mina flickor! <3


Blev till att gå upp med lisa idag när klockan ringde på tio i sju :) hon skulle till jobbet men jag gick och la mig igen för börjar inte förrän vid fyra (y) På torsdag börjar rassle och då blir det fest i tre dagar! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0