myskväll med bästa flickor!

kom precis hem efter en myskväll med issa och anki (y) först gick vi och handlade vindruvor, chips, dipp, äpple, godis och sen gick vi hem till anki och kollade på massa filmer :) hhah tror issa och jag tyckte dom va skit bra :D hehe. bestämde lite planer tills tisdag med! kommer bli perfekt =) puss på oss! Ni är bäst flickor :*

Imon blir det till att åka till vita sand med jesper, nicklas och lalle =) sen på kvällen blir de grillfest hos oskar ;) wie detta blir en underbar helg!



Kommentarer
Postat av: Issa

Hahah jag älskade verkligen filmerna ; ) kan knappt bärga mig tills tisdag. Vilken fest! Woho.

Glöm inte att du MÅSTE träffa mig ikväll också ; ) remember? puss gulle <3

2010-07-03 @ 10:37:57
URL: http://isabellemelkersson.blogspot.com
Postat av: amanda

haha jag med ;) speciellt den andra :D ne tisdag kommer bli underbar! ne och jag träffade dig med sötis ;) puss sötis <3

2010-07-04 @ 15:59:05
URL: http://amanddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0