en helg i juli :)

har haft en underbar helg! I fredags blev det först till att jobba till tolv och sen ta tåget till kalmar :) där mötte sandra och sandy mig på stationen så blev det till att äta på donken (y) sen skulle sandy jobba så sandra och jag solade lite tills hon kom hem från jobbet igen. På kvällen blev det krögers , jätte mysigt och verkligen tummen upp för att vi blev bjudna på allt :) skönt att slippa betala 800! Träffade lisa med, hade mkt att ta igen nu när hon var i Italien i två veckor. På lördag så åkte jag och sandra till söderåkra för att kolla på när micke och alla spelade fotboll :) köpte med oss lite godsaker och sen stannade vi där till två :) när vi kom tillbaka till kalmar så åkte jag, sandra, micke och badade på långviken. hur skönt som helst =) vid fem åkte jag hem och på kvällen blev det grillfest hos issa :) trevligt och måste göras om! på söndag åkte familjen+robin till möllstorp för sol och bad! träffade även sandra, moa, amanda och anki:) va hemma vid fem tiden !  vid sju kom jesper och hämtade mig så då åkte vi och köpte glass och sen åkte hem till han :) kollade på första halvleken på fotbollen och sen åkte vi till eskilsryd och badade (y) hur skönt som helst! sen skjutsade han hem mig ;*

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: nee det är ju kul att vi får jobba några dagar i veckan tsm iaf! :D ja ;*

2010-07-13 @ 19:24:22
URL: http://lisaelmersson.blogg.se/
Postat av: amanda

precis vi får vara glada för de lilla ;) men en sleep over blir det nästa vecka med ju ;* <3

2010-07-14 @ 22:47:44
URL: http://amanddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0